מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2UU0746 | 2 | 9Z | 6 | 62265 |
42844CS | 2 | AX | 6 | 28265 |
32244BS | 2 | AX | A | 28265 |
1C7196 | 2 | 9Z | 6 | 95201 |
7418830 | 2 | AX | 6 | 19207 |
5267 | 2 | AX | 6 | 73370 |
7412394 | 2 | AX | 6 | 76040 |
214666 | 9 | AX | 6 | 08683 |
25790 | 2 | AX | 6 | 64829 |
BB21420 | 9 | AX | 6 | 56442 |
BB3404 | 9 | AX | 6 | 56442 |
394668 | 9 | AX | 6 | 65282 |
2UU0746 | 9 | AX | 6 | 04741 |
1C7196 | 9 | AX | 6 | 21910 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |