| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1BA6505A | 2 | AX | 5 | 23040 |
| D1352 | 2 | AX | 5 | 77220 |
| S1931 | 2 | AX | 5 | 59875 |
| V1041 | 2 | AX | 5 | 53781 |
| X1361 | 9 | AX | 5 | 77576 |
| S1931 | 9 | AX | 5 | 78557 |
| E-291 | 9 | AX | 5 | 79606 |
| 14941 | 9 | AX | 5 | 80900 |
| 1261 | 9 | AX | 5 | 80825 |
| V1502 | 9 | AX | 5 | 76255 |
| V1041 | 1 | ZZ | 5 | 45225 |
| 1BA6505A | 1 | ZZ | 5 | 57526 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |