מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
119259 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1B4443 | 2 | KZ | 5 | 11083 |
0904325-9 | 2 | ZC | 5 | 6N299 |
734011 | 2 | ZZ | 5 | 1X0J7 |
119259 | 2 | XX | X | 12204 |
0003436518 | 2 | ZF | 6 | F6573 |
3436518 | 2 | ZF | 6 | F6573 |
958B1 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
33X85 | 9 | XX | X | 83120 |
0904325 | 9 | ZC | 5 | 92392 |
904325 | 9 | ZZ | 5 | 92392 |
4D16 | 9 | ZF | 6 | F0851 |
119259 | 9 | XX | X | 23705 |
734011 | 9 | KZ | 5 | 40152 |
119259 | 9 | XX | X | 24617 |
119259 | 9 | XX | X | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |