| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN515-6-8 | 2 | XX | X | 88044 |
| FFS92TYPE1STYLE1S | 1 | XX | X | 81348 |
| 1928 | 1 | 48 | 5 | 0B6S1 |
| 1928 | 1 | ZF | 5 | 05487 |
| 4177310-149 | 1 | XX | X | 05869 |
| 4177310-149 | 1 | XX | X | 82577 |
| 1928 | 9 | 48 | 5 | 30874 |
| 125-10491-07 | 9 | KZ | 5 | 04773 |
| 57456-213 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| 8064 | 9 | XX | X | 04941 |
| 4177310-127 | 9 | XX | X | 05860 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |