מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1914123 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1914123 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
859374 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
17E10 | 2 | SE | 2 | 71425 |
7376186 | 2 | XX | X | 19207 |
1914123 | 2 | XX | X | 24617 |
1914123 | 2 | XX | X | 72582 |
5830E9202 | 2 | XX | X | 83299 |
5830E9216 | 2 | XX | X | 83299 |
17E10 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
1179B1 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
17E10 | 9 | XX | X | 12603 |
859374 | 9 | XX | X | 12603 |
1914123 | 9 | XX | X | 16764 |
1914123 | 9 | XX | X | 23862 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |