| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1902693 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 1902693 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
| G8T11661 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
| A11868 | 2 | XX | X | 34623 |
| 5A3555 | 2 | XX | X | 95201 |
| 672808 | 9 | XX | X | 58275 |
| 220G5 | 9 | TX | 5 | 56442 |
| 53875A | 9 | TX | 5 | 81263 |
| 1902693 | 9 | XX | X | 72260 |
| 501154 | 9 | XX | X | 08683 |
| 418065 | 9 | XX | X | 65282 |
| 1902693 | 9 | XX | X | 16764 |
| G8T11661 | 9 | XX | X | 23040 |
| 1902693 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |