| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| WS506 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
| M270T16 | 2 | 75 | 3 | D8015 |
| 7060195 | 2 | XX | X | 19207 |
| 201 | 2 | XX | X | 95019 |
| D9 | 9 | 75 | 3 | 0AFL4 |
| SP201A5C0M | 9 | XX | X | 14351 |
| 18UC0M | 9 | 9Z | 5 | 70673 |
| D9 | 9 | 75 | 3 | 0B231 |
| 8ME | 9 | 75 | 3 | 78589 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |