| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MIL-T-43435 TYPE1FINISHBSIZE3BLA | 1 | 9Z | 4 | 80244 |
| 411143-50 | 2 | 9Z | 2 | 96214 |
| 6032364 | 2 | 75 | 4 | 03640 |
| R10299P3 | 2 | 9Z | 4 | 16331 |
| NO. 18 MED BLK | 2 | ZZ | 4 | 98252 |
| B367-4 | 9 | XX | X | 84785 |
| 0146736Y00 | 2 | ZF | 9 | F0555 |
| 260000 | 2 | XX | X | 80249 |
| 18BLACK | 2 | XX | X | 82110 |
| 18GDB | 2 | XX | X | 87884 |
| 210-17-20N6-NOIR | 9 | ZF | 9 | F1432 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |