| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| P11372 | 2 | AX | 4 | 17572 |
| 18D146 | 2 | XX | X | 76371 |
| NP1079PCP10-5 | 9 | AX | 5 | 55509 |
| NP10005PCP10-7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
| NP10021PC7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
| NP1021PC7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
| NP13164PC5041 | 9 | AX | 5 | 55509 |
| NP13167PC3 | 9 | AX | 5 | 55509 |
| NP7005PCP10-7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
| NP7021PC7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
| NP4077PC7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
| P10-5 | 9 | AX | 5 | 55509 |
| P10-7 | 9 | AX | 5 | 55509 |
| P11372 | 9 | ZZ | 5 | 55509 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |