מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1871804 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1871804 | 2 | AX | 6 | 30379 |
1871804 | 2 | AX | 1 | 16764 |
1871804 | 9 | AX | 5 | 24617 |
1871804 | 9 | AX | 5 | 72582 |
1871804 | 9 | AX | 5 | 61928 |
G884 | 2 | XX | X | 10966 |
07-855613 | 2 | XX | X | 16662 |
55519 | 2 | XX | X | 30076 |
570K130 | 2 | XX | X | 83299 |
34436 | 2 | XX | X | 54123 |
199044 | 2 | XX | X | 58275 |
394146 | 2 | XX | X | 58275 |
855613 | 2 | XX | X | 12603 |
1871804 | 9 | AX | 4 | 56442 |
1871804 | 1 | ZZ | 1 | 1LW55 |
07-855613 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
855613 | 1 | ZZ | 5 | 77237 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |