| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 21158-1870 | 2 | XX | X | 73680 |
| 1870 | 2 | 9Z | 6 | 65090 |
| MAL452APC1870 | 2 | 9Z | 6 | 65090 |
| MAL452BPC1870 | 2 | 9Z | 6 | 65090 |
| MAL452FPC1870 | 2 | 9Z | 6 | 65090 |
| MAL452GPC1870 | 2 | 9Z | 6 | 65090 |
| MAL452HPC1870 | 2 | 9Z | 6 | 65090 |
| MAL452PC1870 | 2 | 9Z | 6 | 65090 |
| MAL452APC1870 | 1 | ZZ | 6 | 98523 |
| MAL452BPC1870 | 1 | ZZ | 6 | 98523 |
| MAL452FPC1870 | 1 | ZZ | 6 | 98523 |
| MAL452GPC1870 | 1 | ZZ | 6 | 98523 |
| MAL452HPC1870 | 1 | ZZ | 6 | 98523 |
| MAL452PC1870 | 1 | ZZ | 6 | 98523 |
| 1870 | 1 | ZZ | 6 | 98523 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |