מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1868330 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1904851 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1904851 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
850949 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
326K54 | 2 | XX | X | 83299 |
3F3465 | 2 | XX | D | 11083 |
A060351 | 9 | XX | X | 58275 |
1868330 | 2 | XX | X | 72582 |
1904851 | 2 | XX | X | 72582 |
850949 | 9 | XX | X | 12603 |
1904851 | 9 | XX | X | 16764 |
1868330 | 9 | XX | X | 24617 |
1904851 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |