מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
185577397 | 2 | ZF | 4 | FAQ15 |
AT-575-62O-TNCF-000-RG36-NM | 2 | 9Z | D | 0UVG2 |
18557740-9 | 2 | ZC | 6 | F6151 |
18557740-9 | 2 | ZC | 6 | F6151 |
18557740-9 | 2 | ZC | 6 | F6151 |
185577397 | 2 | ZF | 4 | FAQ15 |
AT-575-62O-TNCF-000-RG36-NM | 2 | 9Z | D | 0UVG2 |
18557740-9 | 2 | ZC | 6 | F6151 |
185577397 | 2 | ZF | 4 | FAQ15 |
AT-575-62O-TNCF-000-RG36-NM | 2 | 9Z | D | 0UVG2 |
18557740-9 | 2 | ZC | 6 | F6151 |
185577397 | 2 | ZF | 4 | FAQ15 |
AT-575-62O-TNCF-000-RG36-NM | 2 | 9Z | D | 0UVG2 |
18557740-9 | 2 | ZC | 6 | F6151 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |