מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1850D4 | 2 | XX | 5 | 78500 |
1850D4 | 2 | XX | X | 09136 |
11BMT247 | 2 | XX | X | 76040 |
185D4 | 2 | XX | X | 09136 |
7540234 | 2 | XX | X | 19207 |
690552 | 2 | XX | X | 24617 |
31G102 | 2 | XX | X | 45152 |
31TA102 | 2 | XX | X | 45152 |
4ZGEW067 | 2 | XX | X | 62265 |
11BMT24 | 2 | XX | X | 76040 |
11A7238 | 2 | XX | X | 95201 |
1850D4 | 9 | XX | X | 19107 |
1850D4 | 9 | XX | X | 72260 |
1850D4 | 9 | XX | X | 63734 |
243619 | 9 | XX | X | 08683 |
93098 | 9 | XX | X | 65282 |
810D5 | 9 | AX | 5 | 56442 |
31G102 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
31TA102 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |