מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1849774 | 2 | KZ | 5 | 1DF03 |
1849774 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
851888 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
5215018 | 2 | XX | X | 19207 |
1849774 | 2 | XX | X | 62265 |
583K961 | 2 | XX | X | 83299 |
1849774 | 2 | XX | X | 95201 |
139700H | 2 | 9Z | 6 | 89346 |
K49774 | 9 | XX | X | 65282 |
1849774 | 2 | 9Z | 6 | 89346 |
1849774 | 2 | 9Z | 6 | 89619 |
851888 | 9 | XX | X | 12603 |
1849774 | 9 | XX | X | 16764 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |