| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1845A1 | 2 | AX | 1 | 78500 |
| 2117311 | 1 | ZZ | 3 | 7X677 |
| 6159533 | 2 | TG | 4 | 19207 |
| 2117311 | 9 | AX | 3 | 23862 |
| 9SK0251 | 9 | AX | 5 | 62265 |
| 120680H1 | 2 | ZZ | 5 | 0SAT8 |
| 1845A1 | 2 | TG | 6 | 33323 |
| BB15120 | 9 | TU | 5 | 56442 |
| 1845A1 | 9 | TG | 6 | 08683 |
| 245456 | 9 | TG | 6 | 08683 |
| 394833 | 9 | TG | 6 | 65282 |
| 120680H1 | 9 | AX | 5 | 29510 |
| 1845A1 | 9 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
| 224SM19 | 9 | TG | 6 | 76040 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |