מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1845A1 | 2 | AX | 1 | 78500 |
2117311 | 1 | ZZ | 3 | 7X677 |
6159533 | 2 | TG | 4 | 19207 |
2117311 | 9 | AX | 3 | 23862 |
9SK0251 | 9 | AX | 5 | 62265 |
120680H1 | 2 | ZZ | 5 | 0SAT8 |
1845A1 | 2 | TG | 6 | 33323 |
BB15120 | 9 | TU | 5 | 56442 |
1845A1 | 9 | TG | 6 | 08683 |
245456 | 9 | TG | 6 | 08683 |
394833 | 9 | TG | 6 | 65282 |
120680H1 | 9 | AX | 5 | 29510 |
1845A1 | 9 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
224SM19 | 9 | TG | 6 | 76040 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |