מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
183238-983 | 2 | HD | 1 | 0AT62 |
CB2026-14 | 2 | KZ | 5 | 71366 |
CB2026-14 | 2 | KZ | 3 | 70901 |
M2026-14 | 2 | KZ | 3 | 71041 |
SH460 | 2 | KZ | 3 | 80755 |
NL2026-14 | 2 | KZ | 4 | 71366 |
RB2026-14 | 2 | KZ | 4 | 80755 |
WC2026-14 | 9 | KZ | 4 | 92781 |
146GP | 9 | KZ | 3 | 75174 |
CB2026-14 | 9 | KZ | 4 | 02254 |
183238-983 | 9 | HD | 1 | 88663 |
F1016 | 9 | KZ | 5 | 71366 |
183238-983 | 9 | HD | 5 | 30760 |
H-229 | 9 | KZ | 4 | 75292 |
K2026-14 | 9 | KZ | 4 | 75292 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |