| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| FFS85TYPE2STYLE10PGRADE5 | 1 | XX | X | 81348 | 
| 181766 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 | 
| 105633 | 2 | KZ | 5 | 61465 | 
| K-500-CH-0646 | 2 | KZ | A | 59556 | 
| 1AX50 | 2 | KZ | A | 89619 | 
| 1AX50 | 9 | ZA | 3 | Z4117 | 
| 25168874 | 2 | ZA | 6 | Z4117 | 
| 181766 | 2 | BF | 1 | 21450 | 
| 181766 | 9 | KZ | 5 | 56442 | 
| N2251L7X | 9 | KZ | 5 | 56442 | 
| 1AX50 | 9 | KZ | 9 | 76040 | 
| 181766 | 9 | XX | X | 24617 | 
| 181766 | 9 | XX | X | 31007 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |