מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
181566 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
K-500-CH-0106 | 2 | KZ | 5 | 59556 |
1AX374 | 2 | ZZ | 5 | 05476 |
900430 | 2 | XX | X | 06848 |
123450 | 2 | XX | X | 12204 |
60X3104 | 2 | XX | X | 95201 |
1AX374 | 2 | ZA | 3 | Z4117 |
N2251C1X | 9 | KZ | 5 | 56442 |
S2BX1 | 9 | XX | X | 65282 |
1AX374 | 9 | KZ | 5 | 00333 |
1AX374 | 9 | KZ | 9 | 76040 |
181566 | 9 | XX | X | 24617 |
110746H | 9 | XX | X | 31007 |
181566 | 9 | XX | X | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |