| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 181-013-10 | 1 | ZZ | 3 | 0ML34 |
| R-1234 | 1 | 48 | 5 | 63017 |
| PS12350-NB3 | 1 | ZZ | 5 | 56309 |
| AGM1234T | 2 | ZZ | 5 | 63017 |
| AGM1234T | 2 | ZZ | 5 | 63017 |
| PS12300 | 9 | 48 | 4 | 56309 |
| U1G | 9 | 48 | 4 | 63017 |
| TS12300 | 9 | 48 | 4 | 84864 |
| PS12280 | 9 | ZF | 4 | FAQJ2 |
| PS12330 | 9 | 48 | 5 | 56309 |
| GPR-1234 | 9 | 48 | 5 | 63017 |
| EP24120-35 | 9 | 48 | 4 | 31743 |
| PS12280 | 9 | 48 | 9 | 56309 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |