מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
181-013-10 | 1 | ZZ | 3 | 0ML34 |
R-1234 | 1 | 48 | 5 | 63017 |
PS12350-NB3 | 1 | ZZ | 5 | 56309 |
AGM1234T | 2 | ZZ | 5 | 63017 |
AGM1234T | 2 | ZZ | 5 | 63017 |
PS12300 | 9 | 48 | 4 | 56309 |
U1G | 9 | 48 | 4 | 63017 |
TS12300 | 9 | 48 | 4 | 84864 |
PS12280 | 9 | ZF | 4 | FAQJ2 |
PS12330 | 9 | 48 | 5 | 56309 |
GPR-1234 | 9 | 48 | 5 | 63017 |
EP24120-35 | 9 | 48 | 4 | 31743 |
PS12280 | 9 | 48 | 9 | 56309 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |