| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B94.19 TABLE 25 | 1 | CX | 4 | 80204 |
| R500 | 1 | CX | F | 71485 |
| 735 | 1 | CX | F | 78197 |
| 717-029516 | 2 | CX | F | 18056 |
| 7027210 | 2 | CX | F | 20528 |
| 54-10131 | 2 | CX | F | 71485 |
| INVOLUTE 32-1 | 2 | CX | F | 72295 |
| GGG-C-755 | 9 | CX | 4 | 81348 |
| INVOLUTE 32-1 7/8 | 9 | CX | F | 41672 |
| 53611 | 9 | CX | F | 42970 |
| 53611 | 9 | CX | F | 78197 |
| MS15701-433 | 9 | CX | 4 | 96906 |
| 18024 | 9 | CX | F | 09058 |
| 821C-323 | 9 | CX | F | 09058 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |