מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
18-61-2 | 2 | KZ | 5 | 57472 |
107294-1 | 2 | KZ | 2 | 37695 |
263-037-0256 | 2 | KZ | 2 | 95542 |
912-207 | 9 | KZ | 2 | 26365 |
18-61-2 | 2 | KZ | 5 | 57472 |
107294-1 | 2 | KZ | 2 | 37695 |
263-037-0256 | 2 | KZ | 2 | 95542 |
912-207 | 9 | KZ | 2 | 26365 |
18-61-2 | 2 | KZ | 5 | 57472 |
107294-1 | 2 | KZ | 2 | 37695 |
263-037-0256 | 2 | KZ | 2 | 95542 |
912-207 | 9 | KZ | 2 | 26365 |
18-61-2 | 2 | KZ | 5 | 57472 |
107294-1 | 2 | KZ | 2 | 37695 |
263-037-0256 | 2 | KZ | 2 | 95542 |
912-207 | 9 | KZ | 2 | 26365 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |