מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
212376 | 2 | AX | 5 | 06853 |
2-2103 | 2 | AX | 5 | 31245 |
17A60-1 | 2 | AX | 5 | 60528 |
7014993 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
221378 | 2 | AX | 5 | 1DF03 |
221378 | 2 | AX | 5 | 27996 |
221378 | 2 | AX | 5 | 80328 |
221378 | 2 | AX | 5 | 60528 |
221378 | 2 | AX | 5 | 62508 |
221378 | 2 | AX | 5 | 66155 |
221378 | 2 | AX | 5 | 70350 |
BWE221378 | 9 | AX | 5 | 51665 |
221378 | 2 | TG | X | 06853 |
221378 | 2 | AX | 5 | 76933 |
221378 | 9 | AX | 5 | 23705 |
221378 | 9 | AX | 5 | 40670 |
221378 | 9 | AX | 5 | 73830 |
221378 | 9 | AX | 5 | 77487 |
221378 | 9 | AX | 5 | 80571 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |