| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| C30Z2201E | 2 | AX | 6 | 23040 |
| 179-493 | 2 | AX | 6 | 16758 |
| 27000 | 2 | AX | 6 | 19239 |
| PC27000 | 2 | AX | 6 | 71425 |
| F27000 | 2 | AX | 6 | 63477 |
| 179-493 | 2 | AX | 6 | 76462 |
| 27000 | 2 | AX | 6 | 83778 |
| 2231269 | 9 | AX | 6 | 14894 |
| 2824-16 | 9 | AX | 6 | 41340 |
| R1461 | 9 | AX | 6 | 80724 |
| 306324 | 9 | AX | 6 | 06840 |
| C20A2201C | 9 | AX | 6 | 23040 |
| KC2201 | 9 | AX | 6 | 23040 |
| C30Z2201E | 1 | ZZ | 6 | 57526 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |