מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1781789 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
5186635 | 2 | XX | X | 19207 |
7703681 | 2 | XX | X | 19207 |
4ZDK01218 | 2 | XX | X | 62265 |
12EHW23 | 2 | XX | X | 76040 |
11A8914 | 2 | XX | X | 95201 |
FC3719 | 9 | 9Z | 4 | 63477 |
F3719 | 9 | 9Z | 4 | 63477 |
A186635 | 2 | ZB | 5 | 19207 |
A282724 | 2 | ZB | 5 | 19207 |
209M1 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
348401 | 9 | XX | X | 65282 |
4ZDK01218 | 9 | XX | X | 65282 |
V4647X | 9 | XX | X | 65282 |
643754 | 9 | XX | X | 58275 |
1781789 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |