מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1777P | 2 | ZZ | 5 | 45225 |
735P | 2 | AX | 4 | 77220 |
P465 | 2 | AX | 4 | 82913 |
TC16N | 2 | AX | 4 | 97042 |
L733F | 2 | AX | 4 | 98349 |
1025P | 2 | AX | 4 | 01212 |
7016588 | 2 | XX | X | 19207 |
320P | 2 | AX | 4 | 44370 |
TC16STDPF | 9 | XX | X | 87978 |
320P | 9 | AX | 4 | 92947 |
512409 | 9 | XX | X | 58275 |
515746 | 9 | XX | X | 58275 |
1777P | 9 | AX | 4 | 53781 |
P279ARX | 9 | AX | 4 | 76255 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |