| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1777P040 | 2 | ZZ | 5 | 45225 |
| 735P040 | 2 | AX | 4 | 77220 |
| P465-040 | 2 | AX | 4 | 82913 |
| TC16N040 | 2 | AX | 4 | 97042 |
| L733F040 | 2 | AX | 4 | 98349 |
| 1023P+40 | 2 | AX | 4 | 01212 |
| 7324227 | 2 | XX | X | 19207 |
| 320O040 | 2 | AX | 4 | 44370 |
| 908977 | 9 | XX | X | 58275 |
| TC16-040PF | 9 | XX | X | 87978 |
| 320P040 | 9 | AX | 4 | 92947 |
| 1777P040 | 9 | AX | 4 | 53781 |
| P279ARX040 | 9 | AX | 4 | 76255 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |