Pin, straight, headl
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
177052PC177 | 2 | XX | X | 10001 |
345899PC105 | 2 | XX | X | 10001 |
363394PC6 | 2 | XX | X | 10001 |
365357PC2 | 2 | XX | X | 10001 |
200412PC12 | 2 | XX | X | 10001 |
245453PC5 | 2 | XX | X | 10001 |
265038PC12 | 2 | XX | X | 10001 |
265039PC14 | 2 | XX | X | 10001 |
265040PC10 | 2 | XX | X | 10001 |
265158PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
265281PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
793619PC3 | 2 | XX | X | 10001 |
824102-1-44 | 2 | XX | X | 19139 |
351379PC115 | 2 | XX | X | 10001 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |