מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
103391 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
8B9264 | 2 | XX | X | 11083 |
6722 | 2 | XX | X | 34623 |
1750H | 2 | XX | X | 45152 |
S2216 | 2 | XX | X | 62265 |
29AX52 | 2 | XX | X | 76040 |
89-30G | 2 | XX | X | 95019 |
11X271 | 2 | XX | X | 95201 |
30G | 2 | XX | X | 95019 |
DX212B | 9 | KZ | 5 | 56442 |
365624016 | 9 | XX | X | 63734 |
S15X24 | 9 | XX | X | 65282 |
42143S | 9 | XX | X | 23040 |
103391 | 9 | XX | X | 24617 |
X4-415 | 9 | XX | X | 73460 |
12218R1 | 9 | XX | X | 31007 |
1750H | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |