| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FD3406 | 2 | XX | X | 63477 |
| 3406 | 2 | AX | 5 | 19239 |
| 172-142 | 2 | AX | 5 | 76462 |
| F3406 | 2 | AX | 5 | 63477 |
| WC3406 | 2 | AX | 5 | 66614 |
| W3406 | 2 | AX | 5 | 71425 |
| 5300869 | 2 | XX | X | 24617 |
| 5450552 | 2 | XX | X | 24617 |
| 3044 | 2 | AX | 5 | 14892 |
| EW3406 | 2 | AX | 5 | 80724 |
| 5300869 | 9 | XX | X | 72560 |
| 3044 | 9 | AX | 5 | 06840 |
| WC3406 | 9 | AX | 5 | 76761 |
| 3406 | 9 | AX | 5 | 19236 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |