| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 17171A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| M018MI14 | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
| 7033352 | 2 | XX | X | 19207 |
| 201-302PC5 | 2 | XX | X | 43689 |
| 201-365PC45 | 2 | XX | X | 43689 |
| C113819 | 2 | XX | X | 53591 |
| 201-302PC5 | 2 | XX | X | 45206 |
| 201-365PC45 | 2 | XX | X | 45206 |
| BUS1343 | 2 | XX | X | 45206 |
| CV20-8301VAXPC34 | 2 | XX | X | 45206 |
| M018MI14 | 2 | XX | X | 45206 |
| 5UUA0137 | 2 | XX | X | 62265 |
| CV20-8301VAXPC34 | 2 | XX | X | 43533 |
| E7215 | 2 | XX | X | 45014 |
| 23765M | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 17171A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| M018MI14 | 9 | XX | X | 39317 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |