| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 16S401-837 | 2 | SB | 2 | 81755 |
| 16S401-5 | 1 | SB | 2 | 81755 |
| 16S401-805 | 1 | SB | 2 | 81755 |
| 16S401-807 | 1 | SB | 2 | 81755 |
| 16S401-809 | 1 | SB | 2 | 81755 |
| 16S401-811 | 1 | SB | 2 | 81755 |
| 16S401-815 | 1 | SB | 2 | 81755 |
| 16S401-819 | 1 | SB | 2 | 81755 |
| 16S401-835 | 9 | SB | 2 | 81755 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |