| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 16F0320-11 | 2 | ME | 5 | 32245 |
| A016F0320-11 | 2 | ME | 5 | 32245 |
| 16F0320-11 | 2 | ME | 2 | 81755 |
| 16F0320-11 | 2 | ME | 5 | 02995 |
| 16F0320-11 | 2 | ME | 5 | 16329 |
| 16F0320-11 | 2 | ME | 5 | 19565 |
| 16F0320-11 | 2 | ME | 5 | 33583 |
| 16F0320-11 | 2 | ME | 5 | 55300 |
| 16F0320-11 | 2 | ME | 5 | 59057 |
| 16F0320-11 | 2 | ME | 5 | 99917 |
| 7822149-550 | 2 | ME | 2 | 98747 |
| 16F0320-11 | 9 | ME | 5 | 92819 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |