| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| 16916B616616-60 | 2 | ZZ | 5 | 01276 | 
| 2250606-16-16-16B-60.00 | 2 | ZZ | 5 | 87373 | 
| FG1238MMM0600 | 2 | AX | E | 01276 | 
| 225R16JSN16BJSN16B60 | 9 | AX | 4 | 98441 | 
| 2250606-16-16-16B-60.00 | 9 | AX | 4 | 98441 | 
| M2250606-16-16-16B-60.00 | 2 | ZZ | 5 | 87373 | 
| 334659-3 | 2 | AX | 1 | 56232 | 
| 16916B616616-60 | 9 | AX | 5 | 79470 | 
| M220606B16-16-16-60 | 9 | AX | 6 | 98441 | 
| M2210606B-16-16-16-60 | 9 | AX | 6 | 98441 | 
| M2210606B-16-16-16-60.00 | 9 | AX | 6 | 98441 | 
| M2250606-16-16-16B-60.00 | 9 | AX | 6 | 98441 | 
| A265103-16B60 | 9 | AX | E | 01276 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |