מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
16916B616616-60 | 2 | ZZ | 5 | 01276 |
2250606-16-16-16B-60.00 | 2 | ZZ | 5 | 87373 |
FG1238MMM0600 | 2 | AX | E | 01276 |
225R16JSN16BJSN16B60 | 9 | AX | 4 | 98441 |
2250606-16-16-16B-60.00 | 9 | AX | 4 | 98441 |
M2250606-16-16-16B-60.00 | 2 | ZZ | 5 | 87373 |
334659-3 | 2 | AX | 1 | 56232 |
16916B616616-60 | 9 | AX | 5 | 79470 |
M220606B16-16-16-60 | 9 | AX | 6 | 98441 |
M2210606B-16-16-16-60 | 9 | AX | 6 | 98441 |
M2210606B-16-16-16-60.00 | 9 | AX | 6 | 98441 |
M2250606-16-16-16B-60.00 | 9 | AX | 6 | 98441 |
A265103-16B60 | 9 | AX | E | 01276 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |