מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
4-837655-9 | 2 | CX | E | 00779 |
167-9150-0F4N | 2 | CX | E | 99747 |
539265-4 | 2 | CX | A | 96214 |
4-837655-9 | 2 | CX | E | 00779 |
167-9150-0F4N | 2 | CX | E | 99747 |
539265-4 | 2 | CX | A | 96214 |
4-837655-9 | 2 | CX | E | 00779 |
167-9150-0F4N | 2 | CX | E | 99747 |
539265-4 | 2 | CX | A | 96214 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |