Pin, straight, headl
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
166235PC812 | 2 | XX | X | 10001 |
177052PC223 | 2 | XX | X | 10001 |
177052PC224 | 2 | XX | X | 10001 |
179085PC6 | 2 | XX | X | 10001 |
325332PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
365354PC11 | 2 | XX | X | 10001 |
365357PC1 | 2 | XX | X | 10001 |
381639PC91 | 2 | XX | X | 10001 |
484187 | 2 | XX | X | 10001 |
512374PC5 | 2 | XX | X | 10001 |
216695PC47 | 2 | XX | X | 10001 |
257681PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
260430PC35 | 2 | XX | X | 10001 |
265140PC8 | 2 | XX | X | 10001 |
273844PC11 | 2 | XX | X | 10001 |
281476PC80 | 2 | XX | X | 10001 |
709170PC63 | 2 | XX | X | 10001 |
797378PC12 | 2 | XX | X | 10001 |
99933PC3 | 2 | XX | X | 10001 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |