מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1658PXT020 | 2 | ZZ | 5 | 45225 |
831PT20 | 2 | AX | F | 77220 |
936T020 | 2 | AX | F | 79975 |
200NPT20 | 2 | AX | F | 01212 |
P304T020 | 2 | AX | F | 82913 |
TC46NT020 | 2 | AX | F | 97042 |
L840FT020 | 2 | AX | F | 98349 |
L939FT20 | 2 | AX | F | 98349 |
213PT020 | 9 | AX | F | 92947 |
F600A4671E020 | 9 | AX | 6 | 14351 |
F600A04671E20 | 9 | AX | A | 14351 |
P392NXT020 | 9 | AX | F | 76255 |
213PT020 | 9 | AX | F | 44370 |
A993PT020 | 9 | AX | F | 83087 |
1658PXT020 | 9 | AX | F | 53781 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |