| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 15E12823SPRING | 2 | XX | X | 63220 |
| 166411-332 | 2 | ZP | 5 | 0AT62 |
| 186339PC332 | 2 | ZP | 5 | 0AT62 |
| 187448APC332 | 2 | ZP | 5 | 0AT62 |
| 187449PC332 | 2 | ZP | 5 | 0AT62 |
| 187450PC332 | 2 | ZP | 5 | 0AT62 |
| 187463PC332 | 2 | ZP | 5 | 0AT62 |
| 187786PC332 | 2 | ZP | 5 | 0AT62 |
| 187787PC332 | 2 | ZP | 5 | 0AT62 |
| 187802PC332 | 2 | ZP | 5 | 0AT62 |
| 187954PC332 | 2 | ZP | 5 | 0AT62 |
| IR3000B332 | 2 | ZZ | 5 | 0AT62 |
| F30174 | 2 | XX | X | 63220 |
| 186339PC332 | 2 | XX | X | 88032 |
| 166411-332 | 9 | ZP | 5 | 88663 |
| 186339PC332 | 9 | ZP | 5 | 88663 |
| 187448APC332 | 9 | ZP | 5 | 88663 |
| 187449PC332 | 9 | ZP | 5 | 88663 |
| 187450PC332 | 9 | ZP | 5 | 88663 |
| 187463PC332 | 9 | ZP | 5 | 88663 |
| 187786PC332 | 9 | ZP | 5 | 88663 |
| 187787PC332 | 9 | ZP | 5 | 88663 |
| 187802PC332 | 9 | ZP | 5 | 88663 |
| 187954PC332 | 9 | ZP | 5 | 88663 |
| IR3000B332 | 9 | ZP | 5 | 88663 |
| 187786PC332 | 9 | ZP | 5 | 30760 |
| 187787PC332 | 9 | ZP | 5 | 30760 |
| 187802PC332 | 9 | ZP | 5 | 30760 |
| 187954PC332 | 9 | ZP | 5 | 30760 |
| IR3000B332 | 9 | ZP | 5 | 30760 |
| 166411-332 | 9 | ZP | 5 | 30760 |
| 186339PC332 | 9 | ZP | 5 | 30760 |
| 187448APC332 | 9 | ZP | 5 | 30760 |
| 187449PC332 | 9 | ZP | 5 | 30760 |
| 187450PC332 | 9 | ZP | 5 | 30760 |
| 187463PC332 | 9 | ZP | 5 | 30760 |
| 186339PC332 | 2 | ZZ | 5 | 0UBG9 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |