מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
15500 | 1 | XX | X | 36378 |
5411871 | 2 | XX | X | 19207 |
B1212 | 2 | XX | X | 60380 |
B1212ANG25 | 2 | XX | X | 60380 |
B1212XANG25 | 2 | XX | X | 60380 |
295-12XA | 2 | XX | X | 80205 |
295-12XAM1LG3278 | 2 | XX | X | 80205 |
295-12XAMILG3278 | 2 | XX | X | 80205 |
900812 | 9 | XX | X | 58275 |
276574R91 | 9 | 48 | 5 | 92679 |
276574R91 | 9 | 75 | 5 | 31007 |
276574R91 | 9 | 75 | 5 | 29930 |
15500 | 1 | ZZ | 5 | 1PQF4 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |