מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7016403 | 2 | AX | 1 | 19207 |
1538355 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1075681 | 2 | AX | 5 | 12204 |
1538355 | 2 | AX | 5 | 33323 |
1538355 | 2 | AX | 5 | 62265 |
1538355 | 2 | AX | 5 | 95201 |
1538355 | 2 | AX | 5 | 65282 |
1538355 | 9 | AX | 3 | 24617 |
1538355 | 9 | AX | 5 | 70040 |
1538355 | 9 | AX | 5 | 08683 |
1538355 | 9 | AX | 5 | 45320 |
908407 | 9 | AX | 5 | 58275 |
1538355 | 9 | AX | 5 | 19107 |
1360H2 | 9 | AX | 5 | 56442 |
1538355 | 9 | AX | 5 | 56442 |
1538355 | 9 | AX | 5 | 63734 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |