מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1523326 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1523326 | 2 | XX | X | 70040 |
31926A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
7740946 | 2 | XX | X | 19207 |
16B1523326 | 2 | XX | X | 23382 |
2BC19A | 2 | XX | X | 76040 |
31926A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
291E2063 | 9 | XX | X | 02413 |
AE1230 | 9 | XX | X | 02413 |
1523326 | 9 | XX | X | 72260 |
31926A | 9 | XX | X | 72260 |
1523326 | 9 | XX | X | 63734 |
214833 | 9 | XX | X | 08683 |
357329 | 9 | XX | X | 65282 |
394634 | 9 | XX | X | 65282 |
1523326 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |