מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1523127 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1537193 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
870615 | 2 | XX | X | 12204 |
870615 | 2 | XX | X | 42138 |
1523127 | 2 | XX | X | 70040 |
FP371 | 2 | XX | X | 82272 |
870615 | 9 | XX | X | 61822 |
370759 | 9 | XX | X | 65282 |
1537193 | 9 | XX | X | 24617 |
1523127 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |