מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
15130 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
15130A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
15130B | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
23379PC15130B | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
23243PC15130B | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
81576CSPC14 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
ARS13S6100-50808ARS13S6100-50808 | 2 | AX | 5 | 53711 |
15130 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
15130A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
15130B | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
23243PC15130B | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
23379PC15130B | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
81576CSPC14 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
ARS13S6100-50808ARS13S6100-50808 | 9 | AX | 5 | 80064 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |