| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 150M666143L0126 | 2 | SB | 2 | 00624 |
| R3816CC12-0126-150 | 2 | SB | 2 | 50599 |
| 110108G0126-150 | 2 | SB | 2 | 78570 |
| MIL-H-25579 | 1 | SB | 4 | 81349 |
| 124010G0126C150 | 2 | ZZ | 3 | 98441 |
| 124010-12CR0126-150 | 9 | SB | 2 | 98441 |
| 130108G0126-150 | 2 | SB | 6 | 78570 |
| 79B5215012C0126 | 9 | SB | 6 | 14798 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |