תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 9 and 12.15 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1509A | 2 | XX | X | 52676 |
| 1509A1 7-16 | 2 | XX | X | 52676 |
| 108-345-1PC2305 | 2 | XX | X | 58265 |
| 1509A | 2 | XX | X | 58265 |
| 1513 | 2 | XX | X | 58265 |
| 1509A | 2 | XX | X | 35928 |
| L5509-1 7-16 | 9 | XX | 4 | 21335 |
| L5509NN9-1 7-16 | 9 | XX | 4 | 21335 |
| L5509 1 7/16 | 9 | ZZ | 4 | 21335 |
| L5509NN9-1 7/16 | 9 | ZZ | 4 | 21335 |
| 1509XY | 9 | XX | X | 21760 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |