מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1504212 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1595360 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
5570497 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
A1258 | 2 | AX | 5 | 34623 |
1504212 | 2 | AX | 2 | 70040 |
1504212 | 9 | AX | 5 | 24617 |
GPW9149 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
5616902 | 2 | XX | X | 19207 |
5570497 | 2 | XX | X | 24617 |
1595360 | 2 | XX | X | 70040 |
2C7029 | 2 | XX | X | 95201 |
1504212 | 9 | XX | X | 58275 |
GPW9149 | 9 | AX | 5 | 23040 |
1595360 | 9 | XX | X | 24617 |
5570497 | 9 | XX | X | 70040 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |