| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 144A21800-421 | 2 | ZZ | 5 | 26916 |
| 144A21800-424 | 2 | ZZ | 5 | 26916 |
| 00-15 | 2 | CX | 5 | 04901 |
| 417362PC2 | 2 | XX | X | 10001 |
| 800728 | 2 | XX | X | 10001 |
| Q76512-10 | 2 | ZG | 5 | 55974 |
| 15-140 | 2 | XX | X | 71785 |
| 7545953 | 9 | BF | 5 | 18877 |
| ME39635 | 9 | BF | 5 | 18877 |
| 144A21800-421 | 9 | XX | X | 15280 |
| 144A21800-424 | 9 | XX | X | 15280 |
| Q76512-10 | 9 | ZG | 5 | 19315 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |