מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1/4 DR-25 | 1 | 9Z | 4 | 06090 |
DR25 1/4-0 | 1 | ZF | 4 | F0286 |
DR-25-1/4-0-SP | 2 | 9Z | 4 | 06090 |
DR25-1/4 | 2 | ZK | 2 | K1010 |
998/4/82296/002 | 2 | ZK | 2 | K2523 |
9550145942 | 2 | ZF | 4 | F0228 |
DR-25-1/4-0-SP | 2 | ZF | 4 | F0286 |
DR25 1/4-0SP | 2 | ZF | 4 | F0286 |
99116508 | 2 | ZF | 4 | F6481 |
PST-H64BK | 2 | ZK | 4 | K0720 |
1865 2181-063 | 2 | ZN | 4 | S3465 |
DR25 1-4BLACK | 9 | 9Z | 4 | 06090 |
PST-H64BK | 9 | ZK | 4 | K1793 |
101006005003A12 | 2 | ZF | 6 | FAR29 |
10187074 | 9 | WF | 9 | A486G |
DR-25-1/4-0 | 2 | ZF | 4 | F0286 |
DR25-1/4-0 | 2 | ZF | 4 | F5448 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |